ОБМІН / ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Поверненню підлягає НЕРОЗПАКОВАНИЙ товар. Якщо є сліди розтину та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки чи блістерів) — товар повернути неможливо. Виняток – заводський брак.

Доставка товару проводиться за рахунок покупця БЕЗ післяплати.

Стаття 9. Закону України "Про захист прав споживачів"

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості (без дефектів) на аналогічний у Продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки.

Обмін товару належної якості (без дефектів) здійснюється, якщо збережено:

  • Товарний вигляд;
  • Споживчі властивості, пломби, ярлики, плівки;
  • Розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
  • Якщо немає слідів використання.

Роз'яснення

Товарний вигляд

Заводське упакування, споживчі властивості, пломби, ярлики, заводські плівки. Новий товар реалізується у заводській упаковці, із заводськими захисними плівками – це є головною умовою підтвердження збереження товарного вигляду пристрою. Пломби та ярлики мають бути цілими та залишатися на своїх місцях. Пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується для збереження товарного вигляду пристрою. На мобільному або портативному пристрої та аксесуарах, що входять до комплектації, повинні бути відсутні сліди розтину, впливу рідин, потертості, сколи, подряпини, порізи, написи, маркування та інші явні пошкодження, які можуть бути виявлені під час огляду. Інакше магазин має право відмовити споживачу в обміні, поверненні пристрою через порушення цього пункту.

Розрахункові документи та документи

Також цей пункт належить до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ (гарантійний талон, посібник з експлуатації) - ситуація буде аналогічною. Необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талону для повернення коштів для підтвердження факту придбання пристрою у нашому Інтернет-магазині.

Немає слідів використання

Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за промовчанням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, чи може авторизований сервісний центр чи менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Представник Інтернет-магазину у відділенні Нової Пошти, приймаючи товар на повернення/гарантійне обслуговування, проводить огляд товару та його комплектації. У разі невідповідності, співробітником Нової Пошти складається «Акт прийому-передачі», в якому прописані всі невідповідності первісному стану пристрою та його компонентів. Присутність третьої незацікавленої сторони у вигляді співробітників кур'єрської служби та складання «Акту прийому-передачі», який є документальним підтвердженням та фото підтвердженням, виключає факт обману та спотворення фактів про стан пристрою, який отримує Інтернет-магазин.

Якщо під час повернення товару виявлено дефект, проводиться діагностика уповноваженим сервісним центром. Термін виконання діагностичних робіт, згідно з регламентом, може займати до 10 робочих днів, у ході яких буде визначено походження несправності (заводський дефект або через неправильну експлуатацію). За результатами діагностики визначається подальше вирішення ситуації.

За відсутності або пошкодження упаковки, заводських плівок, документації або комплектних аксесуарів, повернення товару можливе з уцінкою в 20% вартості.

За наявності видимих ​​пошкоджень пристрою (подряпин, сколів, потертостей) враховується уцінка у розмірі 30% вартості.

Повернення коштів провадиться на банківську карту протягом 3-х банківських робочих днів. Інтернет-магазин має залишити підтвердження банківського переказу про повернення коштів. Комісія картки покупця оплачується за рахунок одержувача переказу (оскільки комісії залежать від банку та виду картки, яку Ви надаєте для повернення коштів).

Умови обміну та повернення

Для експертизи/ремонту/повернення, несправна апаратура надсилається продавцю(виконавцю) рахунок споживача.

Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти придбаний Вами товар належної якості в нашому інтернет-магазині в наступних випадках:

  • Товар має виробничий шлюб, що впливає функціонування приладу за заявленими характеристиками;
  • Товар відповідає заявленим характеристикам;

Примітка: Технічні характеристики та опис товару надано офіційним представництвом виробника та актуально на дату появи товару у нашому каталозі. Характеристики з часом можуть змінюватися без попередження з боку виробника. За будь-яких невідповідностей характеристик товару заявленим виробником, якщо це не погіршує функціональність приладу - наш інтернет-магазин відповідальності не несе.

Ми не приймаємо до повернення і не робимо обмін товару в наступних випадках:

  • Товар має сліди використання, знято захисні плівки, пошкоджено пломби;
  • Товар має ушкодження: механічні, хімічні, термічні;
  • На апараті було встановлено інше некоректне ПЗ;
  • З причин: "слабких" акумуляторних батарей, "слабкого" прийому і т.д.

Пояснення:

Товарний вигляд:
Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захищеними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати ці елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався:
У випадку з мобільними телефонами це означає, що з телефону не було здійснено дзвінків (крім першого тестового дзвінка) та деяких інших дій (фотографування, SMS тощо). Кожен мобільний телефон має внутрішній лічильник часу розмови, за яким сервісний центр визначає, чи був мобільний телефон у використанні чи ні.

Вся електроніка постачається з ПЗ, за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні – може авторизований СЦ чи менеджер із прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи:
Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати копію товарно-транспортної накладної компанії перевізника та гарантійного талону (якщо на товар надається гарантія) для повернення коштів.

Аксесуари - поверненню підлягають не розпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара та спроби вторинної запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) – товар повернути неможливо. Коли ж їх можна повернути? Можна відмовитись від покупки, перевіривши його при отриманні.

Гарантія на аксесуари (комплектація) – зарядки, батареї, навушники та інше не поширюється.

При поверненні товару через " не сподобався " - ми маємо право зробити утримання у вигляді 20% вартості покупки . Нагадуємо що поверненню чи заміні підлягають товари, які не були у вжитку та не мають слідів використання!

Без укладання сервісного центру з позначкою у тому, що товар має " Істотний недолік " пересилку оплачує покупець.

ВАЖЛИВО!

Шановні клієнти, звертаємо особливу увагу на отримання товару!

На відділенні Нової Пошти перевіряйте цілісність посилки, наявність товару за товарним чеком, сам товар та його комплектацію на працездатність (вантаж, що транспортується, застрахований).

НАВІТЬ ЯКЩО ВИ РОБИЛИ ПОВНУ ПЕРЕДОПЛАТУ ЗА ТОВАР, перевіряйте його також уважно.

Нова пошта дає час на огляд будь-якого вантажу протягом 5 хвилин (Ви можете скористатися столом огляду та розеткою 220В). У разі будь-яких проблем чи невідповідностей – вимагайте співробітника Нової Пошти зафіксувати це «Актом прийому-передачі».

Претензії без Акту прийому-передачі не приймаються.

Ваш підпис у платіжному документі Нової Пошти (чек) є фактом підтвердження отримання вантажу та його огляду.

Оформляючи замовлення у нашому магазині, ви автоматично погоджуєтеся із зазначеними правилами